Колега, не се плаши. Много сме така. Просто термостата не отваря плавно, а рязко и се получава този ефект.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с температурата 156ца ??
Collapse
X
-
Comment
-
Абе вижте, сега зимата е по-тегаво. На мен при -14, за 20 минути едвам ми стига стрелката до чертичката между 50 и 90...както разбрахме, вече - 80 градуса. и После като пусна парното и пада малко под тази чертичка. 65-70. На градско, при много тръгване и спиране стига 85-90 и после, ако я карам примерно на околовръстното пак пада на междинната черта. 90 не може да държи.
Има и друг момент. Важно е при тежки студове да НЕ СЕ пуска веднага парното, а да се остави колата да загрее поне до 50-60 градуса и после да се пусне парното. 156-а е добре уплътнена и не е фатално, ако 10-тина минути се кара без парно.ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.
ВАЗ 21079 1990 г.
Comment
-
Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщениеИма и друг момент. Важно е при тежки студове да НЕ СЕ пуска веднага парното, а да се остави колата да загрее поне до 50-60 градуса и после да се пусне парното. 156-а е добре уплътнена и не е фатално, ако 10-тина минути се кара без парно.Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Comment
-
Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщениеЧе то на позиция АУТО климатроника пуска вентилатора на 40-50*С. Ако не са изпотени стъклата винаги така я държа. И лято и зима.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеАко ти работи подгряването си ОК много бързо и пуска вентилатора на 20 градуса на антифриза (май толкова беше).
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Comment
-
Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщениеЧе то на позиция АУТО климатроника пуска вентилатора на 40-50*С. Ако не са изпотени стъклата винаги така я държа. И лято и зима.ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.
ВАЗ 21079 1990 г.
Comment
-
Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщениеКолега, аз говоря за кръговете. Климатроника автоматично отваря малкия кръг при 35 градуса на водата, а това не е добре. Забелязал съм, че ако се пусне климатроника, водата не загрява толкова бързо, защото се отваря големия кръг. А ако стои затворен, загрява по-бързо и хем е нормална температурата на двигателя, по -бързо, хем топлото в купето си е топло.
Малкият кръг си е отворен постоянно, а големия се отваря от термостата, при достигане на работна температура.
Климатроникът е непричом.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеНяма такъв филм.
Малкият кръг си е отворен постоянно, а големия се отваря от термостата, при достигане на работна температура.
Климатроникът е непричом.ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.
ВАЗ 21079 1990 г.
Comment
-
Ако трябва да сме най - точни, отваря се клапата която позволява през въпросното радиаторче да преминава въздух и да отнема от топлината му, водата и зиме и лете и на пуснат и на спрян климатик си циркулира постоянно през него......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
Comment